Виж
количката

0

Предтренировъчни (Pre-Workout) добавки


Дата: 06 Ное 2018


Предтренировъчните добавки увеличават производителността и подобряват представянето при тренировка. Те повишават енергията, силата и издръжливостта за постигане на максимални резултати. Съществуват много различни брандове, които предлагат предтренировъчни добавки, но като цяло повечето от тях включват 1 или повече от следните ключови съставки – кофеин, креатин, бета-аланин, л-аргинин и разклоненоверижни аминокиселини (BCAA). Различните съставки действат различно, но в крайна сметка всички те изпълняват една и съща основна цел - да направят тренировката по-дълга, по-усилена и съответно по-успешна. 

 


1. Креатин - Креатинът помага на мускулите да произвеждат и циркулират аденозин трифосфат (АТФ), съединение, което освобождава енергия, необходима за съкращението на мускулите. Обикновено АТФ осигурява високи нива на енергия за мускулите, но само в кратки изблици. Тъй като играе ключова роля в създаването на АТФ, креатинът подпомага незабавното производство на енергия, което подобрява цялостното представяне при тренировка.

2. Кофеин – Изследванията подкрепят способността на кофеина да стимулира енергийните нива, бдителността и възбудата и това остава така, дори и при хората, които пият много кафе.

3. Разклоненоверижни минокиселини (BCAA) – Телата ни не могат да произвеждат „съществени“ разклоненоверижни аминокиселини (BCAA), включително л-левцин, л-изолевцин и л-валин. Аминокиселините са градивните елементи на протеините и помагат да се увеличат енергийните нива. Едно изследване от 2016 г. показва възможността им значително да подобрят издръжливостта на няколко спортиста в продължение на два последователни дни.

4.Л-Аргинин - Л-аргининът представлява важна аминокиселина и носител и донор на азота, който помага да се поддържа нормалната функция на кръвоносните съдове. Л-аргининът има способността да разширява кръвоносните съдове, което увеличава протеиновия синтез. Той също така играе важна роля в производството на креатин, който подпомага производството на енергия при тренировка.

5. Бета-аланин - Колкото по-късно ви засегне умората, толкова по-дълга и успешна ще бъде и тренировката ви. Въпреки, че бета-аланинът е несъществена аминокиселина (т.е тялото може само да го произвежда), той е жизненоважен компонент на предтренировъчните добавки. Бета-аланинът увеличава нивата на карнизон в мускулите, което е от ключово значение за контрола  на мускулната умора.

 



GNC Beyond Raw LIT Lemon Candy >>


GNC Beyond Raw LIT Watermelon >>


GNC Beyond Raw LIT Orange Mango >>