Виж
количката

0

Седем стъпки за качествена детоксикация


Дата: 07 Яну 2019

Няколко полезни съвета как да подготвим тялото за предстоящото пречистване, изхвърляне на токсините и плавно връщане към ежедневието.

 

1. Подобрете съня си


Променете ежедневието си и увеличете времето за сън. Легнете си колкото е възможно по-рано, жертвайки любимите вечерни телевизионни предавания. Това ще възстанови нормалния сън. По време на програмите за детоксикация е необходима допълнителна почивка.

 

2. Добро храносмилане


Пийте достатъчно вода. По време на детоксикация не приемайте слабителни средства, защото може да имат негативен ефект върху доброто храносмилане. При нужда от лаксатив, коригирате активността на червата с натурални средства.

 

3. Балансирана диета


За да бъде тялото подготвено да се справи с различни инфекции, лесно да усвоява калция и магнезия, е необходимо всеки ден да получава достатъчни количества полиненаситени мастни аминокиселини, витамин С и пробиотици. Естествените бактерии ще възстановят и балансират микрофлората на тялото ви. А антиоксидантите ще помогнат в борбата със свободните радикали. Добрата диета се базира на зърнени храни и зеленчуци, осигуряващи фибри, съветват специалисти.

 

4. Отпуснете се


При възможност си вземете почивка, отидете на СПА, релаксирайте. Неизбежно ще усетите голямо удоволствие от това. Ако не, задължително през деня намерете 30-40 минути за почивка и отдих.

 

5. Доверете се на детоксикиращи продукти


Благодарение на продуктите за детоксикация, включително и детокс-коктейлите, вашият организъм ще се прочисти от шлаки и токсини. Здравните експерти съветват по време на детоксикация да ограничите или спрете приема на кафе и стимулиращи продукти, защото кофеинът може да предизвика мускулни спазми и главоболие.

 

6. Запазете постигнатото


След като вече сте преминали през изпитанията на волята, може да се върнете към обичайната си диета. След провеждането на детоксикация, строго контролирайте диетата си. Не забравяйте да следвате следните принципи: пийте колкото се може повече вода, отделете повече време за отпускане и възстановяване, ограничете консумацията на алкохол и газирани напитки, мазни храни и такива, с високо съдържание на захар. Акцентирайте върху консумиране на пресни зеленчуци и плодове.

 

7. Въздържане от крайности


В периодите на прочистване на организма и след това следвайте принципа "всичко с умереност". Методичното следване на основните принципи ще ви доведе до качествен и продължителен здравословен начин на живот.

 

Помнете, че в основата на успешната детоксикация е добро настроение. Важно е да пречистите не само тяло си, но и вашия ум. Само вие можете да промените своето отношение към живота.

 

Внимание! Понякога при детоксикация са възможни следните нежелани реакции: повръщане, мускулни спазми, главоболие, често уриниране, диария, кашлица, студени тръпки и раздразнителност.